WPA / WPA2 Şifre Kırma %99 Başarılı, Detaylı Resimli (Videolu) Anlatım

Bilgi! Bu konu hakkında S.S.S Kütüphanesi: http://s.n-xy.com/cj

Bilgi! Aşağıdaki konu uzmanlık ve sabır gerektiriyor. Hızlı bir çözüm denemesi için güncel yazımı okuyabilirsiniz: Buyrun: http://s.n-xy.com/8r

Wireless şifresi kırmak zorlukları olduğu kadar birazcıkta karmaşık bir iştir ama merak etmeyin bu yazıyı sonuna kadar okuduğunuzda Windows’ta wireless şifre kırma konusunda uzman olacaksınız. İnternette bir çok yöntem mevcut olsada genelde BackTrack Linux üzerinde kırma yöntemini anlatırlar. Ancak şu anda ben sizin cep telefonunuzdaki kısıtlı internetinizi kullandığınızı varsayıyorum ve BackTrack gibi 3 GB boyutunda bir download yapamayacağınızı düşünmekteyim. Belkide bu sayfayı ziyaret etme sebebiniz internet faturanızı ödeyememiş durumda olmanızda olabilir :)

Neyse biz lafı çok uzatmadan işimize başlayalım. Öncelikle bazı programlara ihtiyacınız olacak ilk işiniz CommView for WiFi programını bilgisayarınıza indirmek.

CommView for WiFi : Resmi Sitesi Üzerinden İndirin. (Dikkat!!! Önce sağ taraftaki önemli duyuruyu okuyunuz)
CommView for WiFi : Benim Sunucumdan İndirin. (Play butonu gelmezse veya açılmazsa resmi sitesinden güncel sürümünü indiriniz)

CommView for WiFi

CommView for WiFi yazılımı indirip kurduktan sonra bir kaç tane ayarı kontrol etmeniz gerekmektedir. Öncelikle Settings -> Options menüsü aşağıdaki gibi olmalıdır. Lütfen seçili kutucukların resimdeki gibi ayarlanmış olmasına dikkat ediniz.

CommView for WiFi Options

 

Daha sonra Rules menüsünde Capture Data Packets ve Ignore Beacons işaretli hale getirilmelidir. Bu seçenekler sizin sadece data paketlerine odaklanmanızı sağlayacaktır. Çünkü WPA/WPA2/WEB şifreleri yani Handshake dosyaları data paketleri içerisinde olacak :)

CommView for WiFi Rules

 

Bir diğer ayarımız ise Logging ayarlarıdır ki bu ayarda ciddi önem arz eder.
Logging üzerinde Auto-saving açık olmalıdır.
Maximum directory size, MBytes: 200
Average log file size, MBytes: 5
olacak şekilde ayarlayın ve
Save logs to için bir hedef klasör belirleyin ki loglarımızda burada biriksin.

CommView for WiFi Logging

 

Bir diğer ayarımız ise Memory Usage yine Options menüsünden ulaşabileceğimiz bu ayarda ise:
Maximum packets in buffer: 20000
Maximum lines in Latest IP Connections: 200
şeklinde olmalı ve ayrıca Less RAM seçeneği sona dayanmalıdır.

CommView for WiFi Memory Usage

 

Şimdi ise sıra geldi artık programımızı çalıştırmaya. Yazılımın sol üst köşesindeki Start capture butonuna (Play işaretine) basıyoruz ve karşımıza Scanner ekranı çıkıyor, bu ekranda 2 sekme var bunlardan birincisi Scanning sekmesi diğeri ise Options sekmesi şimdilik options hakkında bilmeniz gereken şey tarama yapacağımız kanalları seçmemize yaradığıdır. İsterseniz Options sekmesini inceleyebilirsiniz. Scan 802.11/b/g/n channels alanında bulunan rakamlar Wifi yayını yapılan kanal numarasını temsil etmektedir isterseniz hepsini işaretleyebilirsiniz kanalların. (Bende tüm kanallar işaretli)

Neyse bizim işimiz Scanning sekmesi ile oraya geri döndüğümüzde büyük bir buton görüyoruz ismi Start Scanning bu butona tıkladığımızda seçili kanalları gezerek etraftaki Modem v.s. gibi Wireless yayını yapan tüm cihazları taramaya başlar ve tüm cihazları listeler siz hedef almak istediğiniz cihazı tıklayıp. Capture tuşuna basacaksınız.

CommView for WiFi Scanner

Evet şu anda şov başladı ve Nodes sekmesinde listelenen Wireless ağlarını ve Packets sekmesinde ise toplanan dataları göreceksiniz. Packets sekmesinde toplam ne kadar data biriktiğini görebilirsiniz. Siz orada yaklaşık 5000 ve üzeri data toplamalısınız ben 250.000 adet paket toplamıştım ilk Handshake dosyalarımı yakalamak için. Paketleri topladıktan sonra programı kapatın ve az önce anlattığım ve yerini unutmayın dediğim Auto-save yapılan klasöre gidin (Dosyalarınızın otomatik olarak oraya loglandığını göreceksiniz.)

SIRA GELDİ İKİNCİ AŞAMAYA :)
Şimdi bir programa daha ihtiyacımız var bu programın ismi EWSA ancak bu program ücretlidir ve resmi sitesi şu bağlantıda: http://s.n-xy.com/h
Programın ilaçlı versiyonu internette mevcut isterseniz arayıp bulabilirsiniz ama gerek yok çünkü ben sizin için aradım ve buldum ayrıca sunucumuda upload ettim :)
EWSA (Elcomsoft Wireless Security Auditor) İlaçlı İndirhttp://s.n-xy.com/j

EWSA yazılımını kurduktan sonra Auto-save klasörünüzdeki dosyaları kontrol edeceğiz Handshake yakalamışmıyız diye.
EWSA yazılımı açalım ve Import Data butonunundan Import CommView Log seçeneğini seçelim Auto-save yaptığımız klasörü bulup logları kontrol edelim eğer:
“No handshakes have been found in the given file” diye uyarı verirse herhangi bir şifre içeren paket yakalayamamışız demektir. Yani CommView for WiFi ile aramaya devam edeceğiz Auto-save klasöründe biriken tüm logları bu programla kontrol ediniz. Eğer şifre içeren bir paket yakalarsanız bu hatayı vermeyecektir.

Şİfre içeren bir paket yakaladığınızı varsayarak devam ediyorum şimdi bir programa daha ihtiyacımız var bu son program bu arada :) belki… :D

Sıradaki programımızın ismi Aircrack-Ng ücretsiz bir yazılımdır.
Aircrack-Ng Resmi Sitesinden İndir: http://s.n-xy.com/k
Aircrack-Ng
N-XY Sunucularından İndir: http://s.n-xy.com/n

Aircrack-Ng yazılımını indirdiğinizde bin klasörünün içindeki “aircrack-ng.exe” çift tıklayın daha sonra “Aircrack-ng GUI.exe” dosyasına çift tıklayın karşımıza şu ekran gelecek:

Aircrack-ng GUI

Şimdi bu programıda açtıktan sonra Auto-save klasörüne gidin ve ordaki şifre tespiti yaptığınız dosyaları (Handshake olan dosyaları) açın. Tekrar CommView for WiFi programı açılacak ve kayıt edilen paketleri ayrı bir pencerede gösterecektir (Log Viewer Penceresi). Siz bu paketleri farklı kaydedeceksiniz.

File -> Export Logs -> Wireshark/Tcpdump Format

Bu yolu takip ederek, dosyanızı isim.CAP şeklinde masaüstüne yada istediğiniz bir yere farklı kaydedin. Daha sonra Aircrack-ng GUI programından “Choose…” seçeneği ile .CAP dosyanızı açın.
WPA/WPA2 şifresi kıracağımız için WPA yı seçin daha sonra size Wordlist dosyası soracaktır. Umarım bir wordlistiniz vardır. (Eğer yoksa şu yazımı kontrol edersiniz: http://s.n-xy.com/p )
wordlist.txt dosyamizida burdan gösteriyoruz.

Altta Advanced options var eğer Launch dediğinizde hata alırsanız. Advanced options seçeneğine tıklayın ve altta açılan:

Specify ESSID: (Hedef Modemin İsmi)
Specify BSSID: (Hedef Modemin Mac Numarası)

Bilgilerini girmeniz gerekir daha sonra Launch dediğiniz karşınıza şu ekran çıkar ve tarama yapmaya başlar. Tarama işlemi uzun sürebilir ancak sonunda Key Found uyarısını görürsünüz ve tüm bu zahmete değdiğini farkedersiniz :)

aircrack-ng Key Found

Eveeeeeeeeeettttttt… 2 saat uğraştım ve bu işi sizlere detaylı bir şekilde anlattım. Ancak yinede takıldığınız yerler olabilir. Bunun için hiç çekinmeden yorum kısmından sorularınızı sorabilirsiniz.

Ayrıca burda verdiğim tüm bağlantılar için antivirüslerinizi kapatmanıza gerek yok hatta benim yanılma ihtimalime karşı 2 kere taratabilirsiniz :) Bir şeyler anlatabildiysem ne mutlu bana sorularınızı bekliyorum…

Dikkat yorum yazmadan önce bu sayfayı okuyunuzhttp://s.n-xy.com/cj

Aşağıdaki video tarafımca çekilmiş olup konunun tam detaylı anlatımını içerir 37 dakikalık bir videodur konu ile ilgili olarak işlemleri tamamlayamazsanız. Aşağıdaki video size fazlası ile yardımcı olacaktır.

Bu videoyu şu adresten indirebilirsiniz: http://netload.in/datei9SgjmKSyxl.htm




WPA Şifre Kırma
WPA 2 Şifre Kırma
Wireless Şifre Kırma
Wifi Şifre Kırma
CommView for WiFi ile Şifre Kırma
EWSA (Elcomsoft Wireless Security Auditor) ile şifre kırma
Aircrack-Ng ile şifre kırma

WPA / WPA2 Şifre Kırma %99 Başarılı, Detaylı Resimli (Videolu) Anlatım” üzerine 1.678 düşünce

  1. yunus

    çok güzel bir anlatım gayet başarılı eline sağlık usta ama ben handshakeyi yakalım ama bir türlü kıramıyorum 2 gün oldu hala yok bunu daha çabuk kırabileceğimiz bir yol yada site varmı ?

    Yanıtla
  2. Murat

    CommView programı Ağ bağdaştırıcımı tamamen devre dışı bıraktı ve tekrar açamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    Yanıtla
    1. Noxy Yazar

      Ağ ve paylaşım merkezi -> Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin -> Pasif ağları sağ tıklayıp etkinleştir diyebilirsiniz.

      Yanıtla
  3. F.M.S

    sayın nonxy , ilk aşamada yazılım hatası oluyorum , play tuşu gelmiyor herhalde wifi yazılımını görmüyor ?

    Yanıtla
  4. vedat

    şuan programları indiriyorum ve denemeye baslayacagım, varsayalım ki başarılı olduk ve bir ağa bağlandık karsı taraf benim internetini kullandıgımın farkında olacak mı ?

    Yanıtla
    1. Noxy Yazar

      2 türlü fark edebilir. ilk olarak modemden anlıyorsa local IP adresinden giriş yapar ve bağlı cihazları görüntüler veya evdeki bilgisayarı açık değilken internet ışığı yanıp söndüğünü fark ederse birinin bağlı olduğunu farkedebilir.

      Yanıtla
      1. Iman

        Merhaba abi. Yardimci olursan sevinirim. Dediyin gibi ediyorum ama,START CAPTURE sanki hich ishlemiyormush gibi gorukuyor. Tamamem hayal kriklikina ugradim…. Her shey ichin teshekkur ederim tum ishlerinde basharilar diliyirom.

        Yanıtla
  5. ali

    hocam indirdiğim dosyalarda play tuşu çalışmıyor…yeni bir link verebilir mısınız?

    Yanıtla
  6. berkan

    benımde sorunum hersey tamam bin klasorundekı aırcrack.exe dosyası calısmıyor cygcry .. gıbı bı dosyayı bulamıyor ne yapmalıyım. yenıden yukledım olmadı. esksık yuklenıyor bırde wınzıp ıcınde acıyorum falan anlamaıdm pek dıger uygulama acılıyor arayuzu falan aynı o uygulama calısmıyor.

    Yanıtla
  7. Yusuf

    Merhaba play işareti gelmedi bende de guncellemeyide yaptım fakat değişen bişey olmadı baska bilgisayarda da deneme imkanım yok malesef fakat baska bişey istiyorum. Cyberoam adlı program hakkinda, bu programı delmenin herhangi bir yolu var mıdır acaba? Ultrasurf ile kismen deliniyor fakat yeterli değil uygulamalarda sorun yasıyorum yardımınız için teşekkür ederim.

    Yanıtla
  8. yardım lüfennn

    merhaba , bende ews programında herhangi bir hata vermezken aircrack programında launch butonuna tıklayınca siyah ekranda ” no valid wpa handshakes found .. ” yazıyor ne yapmalıyım fakat ews da hata vermiyor.

    Yanıtla
      1. Albertode Cebir

        Aynen :D Bence şu wordlist olayına bir açıklama getirsen daha iyi olacak gibi. Tekrardan sağ ol.

        Yanıtla
  9. Mehmet

    hocam ben cloudcracker sitesinden taratmaya calısıyorum ssıd hatalı dıyor her defasından cloudcrackerda bı anlatım yaparmısın ltfen

    Yanıtla
  10. Albertode Cebir

    Hocam, öncelikle teşekkürler. Sonuna kadar her şey doğru gerçekleşti aırcrackta sıfreyı bulmasını beklerken wordlıstın sadece sayı olduğunu farkettım aırcrakı kapatıp yeniden bir wordlıst aldım ve tekrar aırcrack’ı fakat söyle bir hata verdi “passphrase not in dıctıonary” ve tarama başlamadı sorun nedir acaba?

    Yanıtla
      1. Albertode Cebir

        Free wordlıst gen. de hem rakam hemde karakter olmasını istediğim için “both numbers and characters” i seçtim ve 100 mılyonluk wordlıst aldım sanırım burada yanlış yaptım en alttaki “random letter” mı secmelıyım?

        Yanıtla
  11. tolga

    en fazla kaç adet paket toplar bide hadshake paketle gelince nasıl anlıcaz ? lutfen bı cevap verin

    Yanıtla
  12. tolga

    başkası modeme bağlanırken şifreyi yazması gerekıyormu adam otomatik bağlantıda bırakmıstır pc açıldığı gibi bağlanıyordur yınede pkaette görunurmu ?

    Yanıtla
      1. Iman

        Abi,ben kommetleri okuyunca anladim ki,bende de adaptor desteklemiyor. Aceba adaptorun desteklenmesi ichin ne yapmali oldugumuzu soyleye bilirsinizmi?

        Yanıtla
    1. Noxy Yazar

      neyi açmayı çalışıyorsan dizin hatası alıyorsun, dosyayı dizinde bulamıyor yada dizindeki dosya hatalı

      Yanıtla
  13. ersin

    Bende start capture kapalı girişte broadcom ağ başdaştırıcısını soruyor onla alakalı mı ve adaptor felan diyor anlıyamadım yardımcı olurmusun

    Yanıtla
  14. muharem

    slm kardeşim sunum cok güzel handshake bulamıyor elcom soft wirless videodakinin hepsini yapıyorum harfiyen ama bulamıyor handshake 19 000- 20 000 falan paket oluyo ama handshake bulamıyo şimdi videoyu bir daha dinledim en baştan paket gönderirken diyer bir pc den heran gibi birir baglanırken paket aldıgımız aga o anda şifre o boşlukta geliyo bunada handshake deniyo yani avı bekler gibi beklicegiz önemli olan paket toplarken biri aga girmesi tam avcı oluruz sabır gererek hacı bunada :)

    Yanıtla
    1. Noxy Yazar

      çok uzun sürüyor harf ve rakam olunca. yazının üstünde kırmızı renkte belirttiğim notuda okuyup denedinizmi?

      Yanıtla
      1. Albertode Cebir

        Hocam dumpper le olan yöntemde adaptorum uyumsuz çıktı bu yöntemi kullanmam Sart gibi karakter ve rakamlı nasıl wordlıst alacağız? Bir iki gun bile verebilirim :D

        Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.


6 − beş =

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>