WPA / WPA2 Şifre Kırma Konusu Hakkında Bilgilendirme

Şu adresteki: http://s.n-xy.com/b6 yazı ile ilgili genel açıklama:

Arkadaşlar öncelikle yoğun ilginizden dolayı çok teşekkür ediyorum. Bir kaç aydır hiç bir kar amacı gütmeden, wireless şifre kırma konusunda insanları bilgilendirmeye çalışmaktayım. http://s.n-xy.com/b6 adresindeki konuya yapılan 100’lerce yorumun neredeyse hepsini tek tek cevapladım ve bunu yaparkende hiç üşenmedim.

Siteyi günde 2~3 kez kontrol ediyorum ve gelen tüm sorularınızı cevaplıyorum. Ancak yinede yorumlara ve sorunlarınıza yetişmediğim dönemler oluyor. Cevaplayamadığım tüm sorular için, bu soruları yönelten arkadaşlardan özür dilerim.

Hepiniz heyecanlısınız ve bir an önce sonuca ulaşmak istiyorsunuz, bunu çok iyi anlıyorum ancak lütfen unutmayın bende gerçek hayatta çalışan bir insanım ve bazen siteye giremediğim zamanlar bile oluyor, eğer ben size cevap yazmakta gecikiyorsam lütfen sorularınızın cevaplarını Google’dada arayın. Hatta bulduğunuz farklı şeyleride bizimle paylaşın. Tüm istekli arkadaşlara tekrar başarılar diliyorum.

Yeni projelerle buluşmak dileğiyle

Saygılarımla: Noxy

“WPA / WPA2 Şifre Kırma Konusu Hakkında Bilgilendirme” için 8 yorum

  1. commwiew for wifi programını kurdum işlemleri sırası ile yaptım fakat play ve yanındaki diğer buton kapalıydı. önceki yorumlarına baktım usb ağ bağdaştırıcı temin etmesini söylemişsiniz bir kullanıcıya. bende aynen gidip usb ağ bağdaştırıcısı aldım. programı sildim ve yeniden kurdum. fakat sonuç aynı play tuşu ve yanındaki diğer tuş kapalı. yardım lütfen.

    1. bende de aynı şey oldu herşeyi sırasıyla yaptım ama play btonu kapalı ltfen yardım edinn

  2. Selam abi.Ben videoyu izledim prokramlari indirdim kurdum.Abi sorum su ki,benim kirmak istediyim wifi modemine hicbir bilgisayar kosulu diyil.Bu yuzden sizin soylediyiniz gibi paket bulamiyorum.Bunu nasil anlamak olur.Yani mutlaka o modeme hangise bir nootbuk kosulmalimi yoksa….

    Abi (nebiinci@mail.ru) postama cevab yazarsanizsa sevinirim.Azerbaycandan yaziyorum.Selamlar.

    Bide abi bana e posta adresini verin.SIZINLE ILETISIM KURMAK ISTIYORUM.

  3. videonuzu defalarca izledim anlatımınızı harfiyen uyguladım ancak sonuca ulaşamadım. sıkıntı, son program çalışmıyor yani aircrack-ng çalışmadı siyah ekranda vermiş olduğu uyarının ekran görüntüsünü size göndermek isterim. sizce uygun olursa bana mail atınız adresinize ekran görüntüsünü göndereyim…

  4. merhaba sadece rakamlardan oluşmuyorsa şifre kırılamıyormu peki şimdiden teşekkürler

  5. merhaba ben handshake buldum tarattım ama sıfre bulmadı acaba neden olabılır her seferınde handshake bulmak ıcın yenıden mı arama yapmam lazım bu wordlistler sadece rakamlar ıcın mı gecerlı wpa kırmak ıcın sadece rakamlarlamı wordlist seceneğını secım neredeyse 1 gun boyunca taradı ama sıfre bulamadı neden olabılır acaba eskı bulduğu handshake benım ısıme yararmı tekrar onları kullanabılırmıyım !!!

  6. 6 saat oldu halen bekliyorum tarıyor. olumlu yada olumsuz bır cevap verıyor mu tarama . ayrıca birsey sorayım.aynı anda ıkı tarama yapabılırmıyız. bide ben akpartının ınternetını kırmaya calısıyorum kardes benı yakalarlarsa kod adı:’ noxy ‘ derim :)

    1. :D kod adı: “noxy” :) benim için farketmez istersen akp, chp, mhp, pepepe…
      (tek bir şeyden eminim buraya yazdığın mail adresin otomatik gelen IP adresin 3. kişilerle paylaşılmaz)
      aynı anda 2 program çalıştırman hiç bir şey ifade etmez işlemler yine aynı sürede tamamlanacaktır. çünkü; farkettinmi bilmem ama aircrack çalışırken işlemciyi %100 kullanıyor yani sen iki program çalıştırırsan %50-%50 paylaşırlar.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.